2

۱۰ سایت برتر تور مسافرتی

تور مسافرتی
1/5 - (1 امتیاز)

دغدغه و مشغله‌های این روزهای زندگی‌هایمان طوری شده است که ترجیح می‌دهیم برای خرید هیچ خدمت یا سرویسی از پشت کامپیوترمان تکان نخوریم و آنلاین سفارش دادن را به هر نوع خرید حضوری ترجیح می‌دهیم.


از خودتان بپرسید پیش از ظهور اینترنت و دنیای مدرن چطور تور مسافرتی خریداری می‌کردیم؟ تصور خرید تور و بلیت‌های مسافرتی بدون اینترنت هم برایمان سخت شده است. ردپای اینترنت و تکنولوژی در همه‌ی زوایای زندگی‌هایمان به چشم می‌خورد و خرید بلیت و تور مسافرتی نیز از این قاعده مستثنا نیست.

خرید تور مسافرتی به صورت آنلاین به ما اجازه می‌دهد که هر ثانیه تصمیم به سفر داشتیم بتوانیم سریعا پکیج تور را خریداری کنیم و برنامه سفر قطعی شده‌مان را به اجرا درآوریم. خرید اینترنتی بلیت تور مسافرتی به ما این اجازه را می‌دهد که بتوانیم از میان تورهای متنوع، تور مطابق با سلیقه و جیبمان را انتخاب کنیم و سفری رویایی را برای خود و خانواده‌مان رقم بزنیم.

با خرید آنلاین تور مسافرتی نه تنها با انتخاب تور ارزان‌تر در هزینه‌ی مستقیم سفر صرفه‌جویی کرده‌ایم، بلکه زمان کمتری نیز صرف این امر کرده‌ایم و از ایجاد ترافیک بیشتر در شهر خود نیز جلوگیری نموده‌ایم.

اما در هنگامی که تصمیم به خرید تور مسافرتی می‌گیرید، به کدام وب‌سایت مراجعه می‌کنید؟ شما از دسته افرادی هستید با سرچ «خرید تور مسافرتی» به وب‌سایت‌های متنوع دست پیدا می‌کنید، یا وب‌سایت‌های معتبر را می‌شناسید؟

در این مقاله ما قصد داریم ده مورد از برترین وب‌سایت‌های خرید تور مسافرتی را به شما معرفی کنیم، این وب‌سایت‌ها معتبر هستند و از امتیاز خوبی در میان کاربران دنیای مجازی برخوردارند.

مطالعه بیشتر: معرفی 10 تا از بهترین کشورها برای مهاجرت از ایران

از نکاتی که در انتخاب این ده وب‌سایت به آن‌ها پرداخته‌ایم، می‌توان به امکانات و سهم آن‌ها از بازار خرید تورهای مسافرتی اشاره کرد.

آسمان آبی

تور مسافرتی آسمان آبی

اگر قصد داشته باشید تور به هرکجای ایران و جهان خریداری کنید، آسمان آبی می‌تواند راه رسیدن شما به تور مورد نظرتان باشد. در این وب‌سایت به آسانی می‌توانید با انتخاب مقصد، تاریخ رفت و تعداد شب مورد نظرتان تور مناسب خود و خانواده‌تان را پیدا کنید.
وب‌سایت آسمان آبی منبع بسیار خوبی برای رزرو بلیت تمامی پروازهای داخلی و اماراتی است و در این وب‌سایت با توجه به زمانی که برای سفر خود در نظر می‌گیرید، ارزان‌ترین پکیج هتل و پرواز را پیدا خواهید کرد.
برای پشتیبانی مسافرین، در این وب‌سایت دو شماره همراه و یک شماره ثابت قرار داده شده است و امر پشتیبانی آسمان آبی حتی در روزهای تعطیل نیز انجام می‌شود.
آسمان آبی علاوه بر امکانات ذکر شده، به شما اجازه می‌دهد برای نوروز سال بعد خود نیز تور خریداری کنید و لیستی از تورهای لحظه‌آخری نیز در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد.
در وب‌سایت آسمان آبی لیستی از جاذبه‌های گردشگری مقصدهای مختلف نیز وجود دارد که پس از خرید تور خود می‌توانید مکان‌های دیدنی مقصد خود را پیدا کنید و سفری خاطره‌انگیز را برای خود برنامه‌ریزی کنید.

سفیران

آزانس مسافرتی سفیران

سفیران، وب‌سایت یک آژانس مسافرتی با همین نام است که اقدام به سرویس‌دهی به مخاطبین خود از طریق وب‌سایت نیز نموده است. در وب‌سایت سفیران شما می‌توانید بلیت‌ انواع تورهای مسافرتی داخلی و خارجی را خریداری کنید و علاوه بر امکان خرید تور، امکان خرید بلیت پروازهای داخلی و خارجی، رزرو هتل‌های خارجی و دریافت ویزا نیز از طریق این وب‌سایت وجود دارد.
سفیران برای پشتیبانی خدمات خود شماره تلفن ۰۲۱۸۷۱۱۱۰۰۰ را در وب‌سایت خود قرار داده است که همه روزه از ساعت ۹ صبح الی ۲۳ پاسخگوی مشتریان هستند.
با ورود به وب‌سایت سفیران و در صفحه‌ی اول، با کادر انتخاب تور ایران‌گردی مواجه می‌شوید، در این کادر با وارد کردن مبدا، مقصد و مدت اقامت می‌توانید به لیست کاملی از تورهای جذاب داخلی به مقصد مورد نظرتان را مشاهده کنید.

مطالعه بیشتر: بهترین هتل های ایران + [۱۰ هتل برتر ایران]

مقتدر سیر

آژانس مسافرتی مقتدر سیر

وب‌سایت مقتدرسیر متعلق به شرکت خدماتی مسافرتی جهانگردی «مقتدر سیر تابان» است، که این مجموعه خدماتی بیش از ۱۰ سال است در زمینه‌ی ارائه تورهای مسافرتی به مشتریان خود مشغول به فعالیت است.
در این وب‌سایت با لیست کاملی از تورهای مسافرتی به ۱۴ مقصد گردشگری جذاب دنیا و تورهای مسافرتی کیش، قشم و مشهد مواجه می‌شوید.
با انتخاب مقصد مورد نظرتان می‌توانید از لیست کامل تورها یکی را انتخاب کرده و با شماره تلفن ۰۲۱۷۵۲۱۲ تماس بگیرید و تور مورد نظر خود را رزرو کنید.

شرکت سفرهای خارجی مارکوپولو

مارکوپولو توریست

اگر برنامه سفری که دارید حتما یک سفر خارجی است، بد نیست نیم نگاهی به وب‌سایتی داشته باشید که تنها در زمینه‌ی تورهای خارجی مشغول به فعالیت است. در این وب‌سایت می‌توانید لیست کاملی از تورهای مختلف به قاره‌ها و در نتیجه کشورهای مختلف جهان را در دسترس داشته باشید و پس از انتخاب تور مورد نظر خود با کارشناسان مارکوپولو تماس گرفته، پشتیبانی دریافت کنید و در نهایت تور مورد نظر خود را خریداری نمایید.

مطالعه بیشتر: بهترین هتل های تهران

علی بابا

علی بابا

به جرات می‌توان گفت علی بابا شناخته‌شده‌ترین آژانس مسافرتی آنلاین ایران است. این وب‌سایت زیرمجموعه‌ای از هلدینگ توشا است و از سال ۱۳۹۳ تحت نام علی‌بابا شروع به کار کرده است.
در حال حاضر علی‌بابا بیشترین سهم از بازار آژانس‌های مسافرتی آنلاین را به خود اختصاص داده است. در وب‌سایت علی‌بابا علاوه بر امکان خرید تورهای مسافرتی می‌توانید بلیت پروازهای داخلی و خارجی، قطار، اتوبوس و هتل نیز وجود دارد و این وب‌سایت بصورت ۲۴ ساعته پشتیبانی آنلاین و تلفنی ارائه می‌دهد.
از امکاناتی که این سرویس آنلاین فروش تور مسافرتی ارائه می‌دهد می‌توان به دارا بودن اپلیکیشن اندروید و iOS و امکان پس‌دادن اینترنتی بلیت اشاره کرد. استارتاپ جاباما نیز یکی مجموعه‌ای جدا اما متصل به علی‌بابا است که امکان رزرو هتل برای همگان را فراهم ساخته است. با توجه به امکانات این وب‌سایت، شما می‌توانید هم پکیج تور مسافرتی شامل بلیت و هتل و هم بلیت و هتل به صورت جداگانه را از این سرویس خریداری نمایید.
علی‌بابا با وجود نام و آوازه‌ی بلندش، در زمینه‌ی تورهای مسافرتی به بانک کاملی همچون وب‌سایت‌های دیگر دسترسی ندارد اما به علت آنکه می‌توانید تور مورد نظر را به طور کاملا آنلاین از طریق این وب‌سایت خریداری کنید در این لیست واقع شده است.

الی گشت

الی گشت

الی گشت در واقع نام یک آژانس مسافرتی خوشنام قدیمی ایران است که از سال ۱۳۷۹ در زمینه‌ی فروش انواع بلیت و تورهای مسافرتی فعالیت داشته است. علاوه بر خرید تورهای مسافرتی، امکان خرید بلیت هواپیما، بلیت قطار، بیمه مسافرتی و رزرو هتل نیز از طریق وب‌سایت الی‌ گشت امکان‌پذیر است.
از مهم‌ترین مزیت‌های الی گشت، ارتباط تنگاتنگ این مجموعه با فضای آفلاین و آنلاین به صورت همزمان است. این مجموعه در حال حاضر با حدود ۶۰۰ آژانس مسافرتی در تهران و ۱۰۰۰ آژانس مسافرتی در سراسر کشور همکاری دارد.
الی گشت نیز همانند علی‌بابا از پشتیبانی ۲۴ ساعته برخوردار است و مشتریان این وب‌سایت در هر ساعت از شبانه‌روز می‌توانند با شماره‌ی ۸۵۴۰ تماس بگیرند و از خدمات پس‌ یا پیش از فروش این مجموعه برخوردار شوند.
از نکاتی که این آژانس مسافرتی را از دیگر رقیبان متمایز می‌کند، دریافت گواهی ایزو ISO10004 (سیستم مدیریت در پایش و اندازگیری رضایت مشتری) است که نشان از اهمیت رضایت مشتریان برای این سازمان دارد.

مطالعه بیشتر: بهترین پاساژهای استانبول + [۱۰ پاساژ برتر در استانبول]

لست سکند

لست سکند

لست سکند یکی از وب‌سایت‌ها و سرویس‌های قدیمی حوزه‌ی تور مسافرتی است. همانطور که از معنی لغوی نام این وب‌سایت مشخص است تورهای لحظه آخری اولویت کار این مجموعه هستند.
در این وب‌سایت لیست کاملی از انواع تورهای داخلی و خارجی وجود دارد که می‌توانید با توجه به شرایط مالی و زمانی خود، تور مناسب را برای خود و خانواده‌تان پیدا کنید. البته در این مجموعه تمام مراحل به صورت آنلاین طی نمی‌شوند و پس از انتخاب دقیق تور مورد نظرتان، باید با شماره تلفن موجود در وب‌سایت تماس بگیرید و تور دلخواه‌ خود را خریداری کنید.

لحظه آخر

تور مسافرتی لحظه آخر

این وب‌سایت نیز همانند لست سکند نامی گویای نوع فعالیت خود دارد. در این وب‌سایت لیست بسیار پر محتوایی از انواع تورهای مسافرتی داخلی و خارجی به مقاصد مختلف وجود دارد. وب‌سایت لحظه آخر خود فروشنده‌ی تورهای مورد نظر نیست و پس از انتخاب تور، شما باید با آژانس مبدا تماس بگیرید و تور خود را خریداری نمایید.
وب‌سایت لحظه آخر یکی بودن قیمت مشاهده شده‌ی تورها با قیمت اصلی را تضمین می‌کند و در صورت مغایرت با آژانس ارائه دهنده برخورد می‌کند.

سفرمی

آژانس مسافرتی سفرمی

سفرمی یکی از وب‌سایت‌هایی است که در زمینه‌ی فروش آنلاین بلیت‌های هواپیما فعالیت گسترده‌ای دارد و به فروش بلیت‌هایی با قیمت مناسب مشهور است. از طریق این وب‌سایت امکان خرید بلیت هواپیمای داخلی، خارجی، قطار، اتوبوس، بیمه مسافرتی، رزرو هتل‌های داخلی و خارجی و خرید پکیج هتل و پرواز وجود دارد.
در بخش رزرو تور این و‌ب‌سایت می‌توانید با وارد کردن مبدا، مقصد، تاریخ و… در میان تورهای مسافرتی موجود اقدام به خرید پکیج مناسب خود کنید.
سفرمی به اپلیکیشن تلفن همراه نیز مجهز است که این موضوع خرید آنلاین از طریق این سرویس را آسان‌تر نیز می‌کند.
پشتیبانی ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته در سفرمی نیز برای مشتریان فراهم شده است.

سفر مارکت

سفر مارکت

سفر مارکت یکی از وب‌سایت‌های جدید در موضوع سفر و گردشگری است. این سرویس‌دهنده برخلاف دیگر وب‌سایت‌ها خود اقدام به فروش بلیت نکرده و پل ارتباطی میان مسافران و آژانس‌های مسافرتی معتبر ایجاد کرده است.
شما از طریق وب‌سایت سفرمارکت می‌توانید خرید بلیت هواپیما، تور مسافرتی و رزرو هتل را بصورت کاملا آنلاین انجام دهید. این وب‌سایت به اپلیکیشن اندروید و iOS نیز مجهز است که امکان خرید از طریق تلفن همراه را برای کاربران خود فراهم کرده است.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. ناب فالوور گفت:

    تشکر. مقاله بسیار خوبی بود.

  2. gevag51072 گفت:

    عالی هست.

بیشتر بخوانید

چت در واتساپ تاپ تن ها
شروع چت در واتساپ